tisdag 4 januari 2011

Fynden igen!

Slängde på mig underklänningen och koftan, när jag satte mig framför datorn. Man kanske inte kan visa sig bland folk i bara underklänning och kofta men jäklar vad jag trivs med mina nyingar. Måste skriva det igen men färgen vintage powder är super duper fiiiin i koftan Mulholland!! På bilden ser den grå ut? Men den är grå-lila-potatis, aktig. Jag var och frågade Gabriel vilken färg koftan hade och han sa brun-grå! Hade jag rätt?? Den drar nog åt den färgen man kombinerar den med.

Kramis

13 kommentarer:

  1. Snyyyggt!!!
    HAr letat som en galning efter dessa underklänningar på nätet, men kan inte finna dem någonstans.
    Tack för en finfin blogg!!

    SvaraRadera
  2. Jag har sett den i verkligheten och det är som du säger en uuuunderbar färg!! Jag vill se mer...
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Life is like....., Tack, vad glad jag blev, välkommen till mig ;-)
    Kramis

    SvaraRadera
  4. MollyB, imorgon kommer nog mer! Måste boka fotograf först, fniss!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Färgen på koftan är verkligen fin! Blir nästan lite sugen:) Är Mullhollanden stickig? Kram

    SvaraRadera
  6. linda, lite stickig är den, men bara lite. Kan tänka mig en färg till ;-)
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Jag har också besökt Jutaboden idag för första gången. var tvungen efter ditt tips här på bloggen om 50% rea. jag fyndade dock inget men har fotat provning och skrivit ner det jag kommer ihåg som fanns där. mvh Pernilla
    www.pernillassmycken.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Å snygga inköp. Visst är det kul med rea. Själv känner jag mig färdig med höst/vinter, men det kan ändras med 70% rea;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Har en mulholland i lite indigo..och den har använts flitigt i vinter kan jag säga. En favorit är med Saraklänningen i vitt under. Och japp, jag har det på jobbet. Tror t.o.m. att jag hade den på årets fotobegivenhet...!

    Jag skulle så gärna vilja ha en till men då möjligen i svart eller vintage chalk....men jag vill ha meeer rea på dem då! Hade Jutaboden några kvar i stl. 2 i de färgerna...?

    Kram.

    SvaraRadera
  10. Forbit... De har bara en hög med vintage powder med Molholland, minns inte storlekar.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Superfina fynd, grattis!!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Super snygga fynd du fick tag på hos Jutaboden. Grattis! Den färgen på koftan är helt underbar.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Vilka fynd du har gjort !
    Kram Pjollret

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina