söndag 2 januari 2011

Födelsedagskalas!




 Idag är det min pappas födelsedag, så vi har varit och grattat honom. Det var så roligt för jag fick massa komplimanger av "I" som var där. Hon sa att jag var så fin i somras. I SOMRAS!! Så fin så hon kommerihåg, inte illa, minns inte vad jag hade på mig på sommarfesten. Idag tog jag iallafall Continental knit dress och Livingloving dress i lite blue. Gillade jättemycket den kombon. Tog mina älskade multi strumpor, "I" tittade lääääänge på dom. 



Vad tycker ni om sticket!? Mamma ville ha något att sticka och undrade om jag inte ville ha något. Rosa strumpor, det har jag inga och det skulle jag "behöva". Då var det bara att leta mönster. Hittade flera fina mönster, inne på Drops design. Jag var och köpte garn som  jag tog med mig till mamma när vi träffades på julafton, och nu är bägge skaften färdiga. Jag provade dem ikväll och nu kan hon fortsätta sticka foten på dem.

Godnattkram!!
eller
Godmorgon!!

5 kommentarer:

  1. Vad fin och varmt klädd du var på kalaset! Din mammas stickkonst är så härlig! Avundas dig som har den möljligheten!

    Ha en härlig vecka!
    *kramar*

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Du är verkligen fin i den där klänningen=) och vad fina strumpor du ska få!
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker kombo! Och kan man adoptera en sådan mamma? Ännu roligare med ett par handstickade än Mollys.
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Sorry att jag missade dig där bakom! Men jag har åtgärdat det nu...hoppas jag är förlåten. ;-)

    KRAM på dig snygging

    SvaraRadera
  5. Du passar verkligen bra i den klänningen. Kram Pernilla

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina