söndag 23 januari 2011

En grå, sköööön söndag!


Så här såg jag ut när jag åkte och postade brev till två Mollyssystrar. Nu ska jag fixa med breven så det bara är att skicka dom när jag ser betalningarna. Detta med att sälja gav mersmak, kommer säkert förr eller senare lägga ut mera till försäljning här på bloggen. Jag har bara sålt 2 Mollysar innan, dels var det en efterlysning på på en blogg där det var en tjej som sökte en Biarritz summer top i dark pink. Den var fiiiiin, men jag kände att den kunde jag släppa den. Sen norpade en gullig Mollysyster ett par Smallville bloomers av mig, dom var förstora för mig, så det var bra!
Igår städade jag i mappen "Mina Odd Molly". Dels hade jag många som hade flyttat, sen gjorde jag undermappar med kollektionsnamnet och stoppade i  produktbilderna i rätt mapp. Ordning och reda, på torpet!!


Ha en sköööön söndag!

1 kommentar:

  1. Det där var ett riktigt fräscht sätt att vintra till vårklänningen!

    Hoppas du har en mysig kväll!
    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina