onsdag 5 januari 2011

Hemmastrass




Smyger runt här hemma i underklänning och kofta, kan väl inte bli så mycket bättre ;-) Jag har sytt i extra knappen som följde med i den lilla påsen. Det känns som jag hellre vill knäppa där nere på magen.
Plockade fram benvärmarna mamma stickade förra året som jag inte andvänt ännu. Pimpade dem med rosetter och vipps var dom lite gulliga. Snart kommer Camprade med ett gäng Mollysar, jag ska passa på att kika, nu när jag ändå är ledig.

Uppdaterat; Åhh vad skönt det var verkligen inget jag ville ha hos Campadre.

Kraam Christina♥♥

6 kommentarer:

  1. Nehej, haha... dem hade vi sett förut! Visserligen är ju Lamy dressen ursnygg tycker jag, men inte på en kortis som mig! Ja, men det var nästan skönt... Och 5 över 12 knackade det istället på min dörr och en trevlig man med paket stod utanför!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nena; nu får du snällt berätta vad som var i paketet. Kan du inte fota och maila mig så kan jag lägga ut det??!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Å vd du ser gosig ut! Underklänningen är ju helt underbar. Vet du om Jutaboden skickar? Besöksräknaren (eller jag haha) är fortfarande dum. Den står helt stilla :-(
    Kram

    SvaraRadera
  4. Frösötös; Jutaboden skickar.
    Jag la till en besöksräknare som räknar besökare i veckan, första funka den inte, fick ta bort den och lägga till en ny som funka!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ah tack - jag ska ringa dem. Har lyckats hitta en räknare som funkar - inte lika snygg som den första men huvudsaken är ju att den fungerar!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina