lördag 8 januari 2011

Remixen och Chrysalisen!




Idag kör jag min nya Remix och Chrysalisen som jag hittade på rean häromdagen.
Jag och Niklas har varit på loppis idag på jakt efter nya skidor till Gabriel, men vi hittade inga. Igår fick jag åka och hämta Gabriel när de var ute och åkte skidor, för hans bindning hade lossat. Niklas ska skruva fast den på nytt, så de går att använda ett tag till.

Här provar jag med min 327:a i samma färg som Remixen. Den är jätteskrynklig, skäms!

Alla polkagris-käppar är uppätna (som låg runt ljuset). Då hamnade mina nyaste tags som lite dekoration runt ljuset, tills jag hittar på något annat.

Kramkram

4 kommentarer:

  1. Åh vad underabrt att hitta timeless för halva priset!! Jag är sjukt avis. Och att få tag i Chrysalis också. Verkligen kalas! Grattis. Fin du är

    Frusna

    SvaraRadera
  2. Oh jag glömde nämna remixen. Den där färgen är superfin. Jag har tyvärr inte den men älskar remixen. Kram!

    SvaraRadera
  3. SÅ FIN DU ÄR I DEN TUNIKAN- MVH LENA

    SvaraRadera
  4. Vi gillar visst samma färger ;-) Tack för kombon 327/Chrysalis. Jag har båda men har inte provat dem tillsammans utan haft Lacie top i v chalk under min 327:a
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina