fredag 21 januari 2011

Städerska, bagare och frisör och mamma!!

Är hemma och vabbar idag med. Gabriel kräktes igår morse och sen har det varit lugnt, tack-och-lov. Jag har dansat runt här med dammsugaren. Samtidigt som degen jäser, det ska bli tekakor och pizzabullar.

Outfiten idag: 
#641 Piontell ribb selve
#522 Lacie top
Kjol Lindex
#283 Knee leght sock
Sjalen kommer från Ullared

Jag har lekt frisör, för Gabriel ville bli klippt. Jag har klippt bort rätt så mycket, han hade hår ner till axlarna. Grabben känner sig cool och nöjd med nya kallufsen ;-)

Tekakorna jag bakade igår, idag blir det med lite mer fågelfrö i!

Bakade egna semlor med nystött kardemumma igår. Vi brukar köra med eget äpplemos istället för mandelmassa. Smarrigt värre ;-) 

Så härligt med fredag!!

KRAM♥

4 kommentarer:

  1. Om du har möjlighet, kan du maila mig elelr lägga ut receptet på tekakorna. de ser jättegoda ut.

    SvaraRadera
  2. Så gott det ser ut och vilket bra tips med äppelmos. Ska testas här också.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det var nog den sötaste städerskan jag har sett :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Camilla, jag har lagt till en länk till tekakorna. Lätta att göra!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina