tisdag 12 juli 2011

Drar till Varberg!



Väskorna står packade. nu på förmiddagen åker jag och barnen ner till mamma och pappa och stugan i Varberg. Brorsan med familj kommer oxå dit ikväll och vi ska grilla.
Det är många som förbokar, men det har inte jag gjort ska inte göra det heller. Vet inte alls vad jag vill ha. Jag ligger lågt och hoppas att jag får tag på det jag vill ha. Annars får jag väl klicka hem någon gammal godbit på Tradera. Jag har flera på önskeplagg som jag väntar på ska dyka upp!  

3 kommentarer:

  1. Vad härligt med Varberg. Sååå fint där ju. Och träffa familjen är ju ännu härligare. Åker också till mina föräldrars stuga när jag behöver koppla av. Och bli lite ompysslad :-)

    Jag kunde liksom inte låta bli att förboka trots att jag ogillar systemet. Varför ska man behöva stressa. Enda anledningen är att man blir lite snål och då dollarn är så låg får man ju bättre pris i USA. I en svensk shop skulle jag aldrig förboka. Brukar alltid finnas kvar nånstans ju...

    Ha det så skönt

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Ha en fin resa idag och njut av att träffa familjen.

    kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt det låter med Varbergstur och grillkväll. Här väntar vi övernattningsbesök av vänner till stugan. dka också bli mysigt!
    Vilken tur att det löste sig med klänningen! Vat att min mamma råkat ut för detta på Tradera, men det löste sig då också, fast först ville sen andra köparen som fått mammas vara behålla den, hmmmmm.....
    jag har förbokat. jag gillar faktiskt förbokningssystemet. Gillar att kunna gå in och kolla på det jag bokat och njuta av att veta att det kommer så småninom. AOch ja har ingen brådska alls med att få sakerna, bara jag vet att de vänta på mig! Lite som att klämma på paket innan jul, hihi....
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina