torsdag 21 juli 2011

Freeport igår!

Provar Full emb smock dress, fanns bara denna och det är en 2a på den.

Ville bara testa modellen, inte min färg. Fanns bara denna och det är en 4a på den.

Dessa kom Madde ut med medans jag var där, men det är bara 2or.


Solisarna!! Det blev några bilder trots mycket babbel och provning av solisarna ;-) När jag väl hade bestämt mig för vilka solisar jag skulle ha, fick jag ta  några raska steg till bilen där grabbarna satt och spelade DS.

Nere i stugan växer dessa vackra blommorna!! En fråga, är det någon som vet vad denna blomman heter? Har sagt till mamma om det skulle bli någon lite planta av den så skulle jag gärna vilja ha den!
Uppdaterat, den heter drakmynta! Tack Sofia!!!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att se bilder från Freeport! Tänkte åka dit snart men det brukar tyvärr inte vara så många 4or där... Hur var det igår? Kram Linsan

    SvaraRadera
  2. Drakmynta tror jag blomman heter (typ Physostegia eller nåt på latin...). Jag är så sugen på Freeport eller Barkarby... Kram

    SvaraRadera
  3. Linsan, inte mycket för oss 4or :( Jag la din blogg i min blogglista!!

    Sofia, tänkte att kanske du skulle ta det ;-) Tack!!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad gullig du är :) Tack! Som jag befarade med freeport... :( Kram Linsan

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina