onsdag 27 juli 2011

Min unika väska!

Här är den, min söto väska som jag hittade i shopen vid Borgholms slott. Märket är Rili som tillverkar fina saker i återvunnet material. På deras hemsida kan man läsa att när man väljer Rili vet man att det finns ingen som har en likadan.

Baksidan är superfin! Med två fickor på utsidan. Längden på handtaget kan man justera med knapparna.

Inne i väskan fanns två fickor. Åhh vad jag diggar väskan!

Lite pysseltokig blir jag på köpte, har ett stort jeanstyg hemma, (som använts som överkast), lite gamla jeans  och någon vit virkad duk kan jag rota fram, kan det bli något fint? Det återstår att se??!

4 kommentarer:

  1. Söt väska! Jo dom brukar ha lite skojsiga saker i butiken där!! Priserna kan man förstås diskutera.. Hoppas ni det br..?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vilken fiiin väska. Undrar bara var du köpt den fina korgmöbeln som du visa i förra inlägget? Mvh Theresa

    SvaraRadera
  3. Annelie, såg att en liknande väska som min kostade 700:- min kostade "bara" 450:- (ingen röd lapp) det kan man tycka är konstigt, med så sne prissättning.

    Theresa, jag har lånat bilden av Lantlivs Anette, där jag vann kuddarna. Men jag har en vit korgstol hemma, skulle kanske sätta dom där!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej där
    Kika gärna in på min blogg där jag visar väskor sydda av gamla avlagda jeans ;-)

    /Lena

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina