onsdag 20 juli 2011

Oooops!




Åhh vad skönt att vara hemma, det är faktiskt sant. Men det är himla trevligt i Varberg, men det är något visst att komma hem!.
På hemvägen tog jag omvägen om Kungsbacka och Freeport. Tyckte de hade fått in en heldel nytt och det är fortfarande 30% rabatt på outletpriset ;-) pratade med goa Madde, hon visste inte hur länge de har rabatten kvar. Jag provade lite mest på skoj, hittade inget jag kände att jag ville ha. Men solisarna lockade, provade och provade och håll på sådär......;-) Tala om beslutångest, det slutade med dessa finingarna, Meitner 1s i dark grey. Mina första brillor från Odd Molly! 500:- tog dom för glasögonen.
Glömde nästan av att fota i butiken, pratade så mycket med Madde, men några bilder har jag som jag kan visa imorgon.
♥♥♥♥♥♥♥♥
När jag var i stugan var täckningen kass, fick leta efter teckning i en timma innan jag kom ut, suck, pust och stön. Sen kunde man bara bli nerkopplad, jag blev helt superstressad. Men nu är jag hemma och täckningen funkar super ;-)

8 kommentarer:

  1. Kanonfina solisar! Får man se en bild med dem på? Roligt att läsa att de fått in lite nytt på freeport! Ska åka dit snart och hoppas på något fynd :) Kram Linsan

    SvaraRadera
  2. Vad sugen jag blev på OMs solisar igen!!! De ser jättefina ut! Trivs du i dem? Känns som det är dags att boka in en tur till Freeport omg ;-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Brillorna var skitsnygga!!! De har jag inte sett innan, Grattis till kanonköp. Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga! Såg dem på Freeport när jag var där sist! Kram

    SvaraRadera
  5. De var riktigt söta? Oj vad sugen jag blir! men jag behöver ju slipade solglas tyvärr!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Linsan, det kommer säkert!

    Helena, har bara snabbprovat dom hemma, dom blir säkert en favorit!

    Josanne, finns det solisar som du missat ;-) Trodde du hade stenkoll. Vet du vad som hängde där mer, eller det kanske du inte vill veta, börjar på B och slutar på y, i dark pink. Mer vill du väl inte höra!

    Fröken C, tyckete dina var så fina!!! Du gjorde mig så sugen, nu har jag oxå ett par!

    Nena, Tack, förstår att du blir sugen!

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Jättesnygga solisar! Kanske dags att ta en tur igen :) Efter Island! Kram

    SvaraRadera
  8. Jag blir sugen på att åka till Freeport när du skriver att de hade fått in nytt. Hade de fler wigwam? Solisarna var jättefina men har man glasögon är det ju körtc. Kramis

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina