söndag 10 juli 2011

Blommor i min trädgård!

Idag har jag gått här hemma i hemma slappar outfit, inget som jag tänker visa. Jag har varit ute i trädgården och påtat. Har vinkat hejdå till Niklas som åkte på jobb till Sala. Jobbet tar ungefär 2 veckor, så jag och barnen får hitta på lite kul!
Så iställer visar jag några blommor från min trädgård tagna nu på semestern. Först är mina Rosa luktpioner.

Rosa rosor har jag gott om, detta är min klätterros New dawn. Den doftar så gott!

Denna buskrosen heter Astrid Lindgren.

Lavendel har jag massor av!!

 
En rosa ros till Bonica heter denna!

 
Jasminbusken!

I ett av mina land har jag MASSOR av självsådda små violer i blåa färger.

Stjärnflockan!


Denna röda rosen tror jag heter Nina Weibull.

Med massor av små blommor, blommar The Fairy.

1 kommentar:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina