söndag 17 juli 2011

Loppis och Öppen trädgård



Regnet bara öser ner här på västkusten. Men det kunde inte hindra mig från att åka på loppis. Himmel och pannkaka vad många som var där och ville fynda. Hittade inget att loppa, lite jobbigt när det är så mycket folk. Jag träffade goa Maria, som oxå var där. Hon hittade lite fina saker som bara ville med henne hem ;-)
Bilderna är från när vi var på Öppen trädgård, i värsta ösregnet. I en liten dam fanns det en rosa näckros, den var helt underbar!!  Skulle gärna vilja ha en ros som på bilden med sånadär stöd av armeringsjärn. Tänk om Niklas kan svetsa ihop ett till mig? Ska fråga honom och visa bilden ;-)
Det fanns växter som man kunde köpa, hittade rosenstav som jag gärna ville ha, så den fick hänga med!!

2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut trots regnet :)

    SvaraRadera
  2. Så vackert med en ros mot en sådan ställning!
    Sjalen blev helt fantastiskt vacker
    Kram!
    Nadia http://cakeofjoy.blogspot.com/

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina