torsdag 28 juli 2011

En dag vid poolen



En slappardag framför poolen är inte helt fel! Det blåste en hel del och gick solen i moln fick jag dyka under filten för att inte frysa. Så det kändes inte som solen inte tog, men det kan jag säga att det gjorde den. Shit vilken bränna jag fick!! Barnen badade nästan hela dagen och även de blekfisarna fick en fin solbränna. När vi var vid stranden häromdan satt de under sina filtar och spelade Nintendo DS, då blir det inte mycket sol.
Skönt att vi bestämde oss för att ligga vid poolen igår för nu på morgonen regnar det i Färjestaden. Vi hade tänkt tagit båten över till Kalmar idag, men nu blir det bilen över sundet. 

2 kommentarer:

  1. Härligt det ser ut. Här var det toppväder igår så det blev en dag på stranden. visst är det lurigt med blåst. Har bränt mig många gånger på det viset.
    Haha, skrattar gott åt bilden av sönerna under filten!

    jaså regnet har redan kommit. Bäst att skynda ut och ta vara på dagen då, de hotade ju med regn som skulle komma österifrån!
    Karm

    SvaraRadera
  2. I Kalmar finns en butik Daily Express som nu mera är ihopslagen med Aima. Ligger på hörnan Storgatan/Larmtorget. Hyfsat bra utbud, brukar sällan gå tomhänt därifrån..
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina