söndag 17 juli 2011

Hemma en sväng!



Solig bilder från igår! Vi var hemma och (Tobias) klippte gräset. Vi fick passa på, annars regnar det bara här :( Bytte lite kläder, jag trodde att det skulle bli lite finare väder än vad vi fått. Tidningen Lantliv hade kommit, passar bra att läsa när det regnar.
Dom där mameluckerna jag har på mig älskar jag. Kommer att slita ut dom så mycket som jag har dom. Jag har letat efter fler, men hittar inga. Jag har ett par beiga oxå, men det är dom vita som jag gillar bäst.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag använder mig av ett program på Internet som delvis är gratis men jag ska köpa premium så jag kan fixa med allt.
    Picnik heter det. Googla så hittar du det. Det är jätteskoj och mycket lättare än fotoshop!

    Lycka till!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina