söndag 10 juli 2011

Väntar på:


Denna finingen har  jag flera gånger varit på vippen att lägga beslag på, på Tradera. Förra lördagen gick en auktion ut på Diedress dress ut och jag hade lagt ett maxbud, var i Falkenberg och kunde inte hålla koll hur det gick. Jag hade nog tur, den gick bra mycket billigare än mitt maxbud. Kan vara så att en "höst och vinterklänning" inte inbringar så mycket pengar mitt i högsommaren!? Glad blev iallafall  jag!
Trodde att jag skulle hitta upp till 3 Mollysar i lådan när jag kom hem från stugan i fredags, men det fanns bara en, Yarnbard cardigan. Idag fick jag mail av säljaren att hon skickat den igår. Hoppas, hoppas den kommer imorgon, måndag! Undra när den 3dje Mollysen ska komma??? Väntar på den, trallallalala!

3 kommentarer:

  1. Det är nog så att velour ger ner pengar på vintern av naturliga skäl, bra för dig dock! Kram

    SvaraRadera
  2. Linda, mina 4a senaste Tradera klick består 3 stycken av velour/frote och priserna ska jag inte klaga på. Jag som länge bara hade en velour klänning har 3 stycken nu, nu räknar jag Mollysar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt när man inte vet hus det ska gå och så blir det ett bra fynd!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina