lördag 9 juli 2011

Hästhagaberget och lite gnäll :(


Bilden är från iförrgår när jag visade Niklas Hästhagaberget. Man har en fantasisk utskikt därifrån!!

Iförrgår, hände det något med min laptopp, den låste sig och jag kunde inte göra något med den. Fy vad jobbigt det var. Vi åkte hem igår från stugan och jag satte Niklas på att få ordning på laptopen innan han ska åka iväg på jobb och är borta kanske 2 veckor. Hemska tanke att inte laptopen funkar!! Det var inte nog med laptopen, när vi kom hem, hade våra kyl/frys stannat. Vi hade jättetur, det hade bara varit avstängt någon timma. Proppar gick när vi testade vilken som var trasig. Som tur var har vi 2 kyl/frys kylen är der uppe och frysarna är där nere, så nu var det vara att plocka över från det trasiga till det som funkade. Nu har jag gnällt lite, men det var lite jobbigt igår.


Hade fått ett paktet som låg och väntade på mig när jag kom hem. Tack snälla Carina, den är helt underbar *kärlek*, bilder kommer ikväll!!

2 kommentarer:

  1. Usch, tänk vad handikappad man blir när man är datorlös...Hoppas det ordnar sig och att du haft en bättre dag idag

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Men fy vad tråkigt. Hoppas lördagen blev bättre.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina