måndag 11 juli 2011

Jag har varit på:

 Jag har inte köpt något tyg, som många skulle kunna tro. Nä, jag ville ha en ny lampa till vardagsrummsfönstret. Lampfot och skärm med lampkjol hittade jag, sen fanns det annat fint. Lampkjol med fjäril, mmm, skulle kunna ha på den på en lampskärm jag har hemma. Vilket fint kuddfodral oxå med fjärilar på ;-) Jag som har en kudde i soffan utan något fodral på, funkar fodral 45x45 till en kudde som är 50x50? Japp det gjorde det! Nöjd med den tillsnoffsingen av hemmet!



Lampan som jag köpte, sen blev det ju lite till ;-)

Tog in lite rosor häromdan, blir ett fint blickfång!

Terrar er med en trägårdsbild idag med.

Underklänning från Culture, som jag inte kunde låta bli.

4 kommentarer:

  1. Vilket fint kuddfodral med fjärilar. Vill ha!!! Jag har ju inte då långt till skroten. Var det dyrt? Finfin underklänning. Jag har också på mig min vita idag. Kramis

    SvaraRadera
  2. Du, den där tavlan på väggen har jag kollat efter i några år, men inte hittat i svensk butik. Har du beställt den på nätet?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Pernilla, tror det var 59:- för den. Sen fanns den i powder/rosa som jag jättefin.
    Fröken Abbe, japp köpt på nätet, är har du stället www.petrifiedinpink.se där jag köpte den.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Häftigt namn på affären. Verkar ha en massa fint!

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina