måndag 11 juli 2011

FEL innehåll i brevet!!



Jag har varit och kollat i lådan femti elva gånger idag. Posten kom ovanligt sent eller så vet jag inte när den kommer på semestern. Direkt när jag såg det, så tänkte jag NEJ, vad platt det är. Detta kan inte vara en velourklänning. Det är första gången detta händer mig. Ska maila säljaren och höra med henne. Var inne och kollad på Tradera hon sålde linnet samma dag som min klänning. Hoppas detta löser sig bra!!
Har du något råd att ge mig?

Uppdaterat; Jag har hittat tjejen som skulle fått sitt linne idag men fick en fin velourklänning. Så nu kommer vi att skicka brev till varandra. Säljaren är inte hört av sig ännu.

Uppdaterat; säljaren har hört av sig och sätter in pengar till mig för portot och lite till!! Glad för att det löste sig så bra!!! 

3 kommentarer:

  1. Jag har råkat ut för samma sak men då var det jag som var säljaren. KEn av köparna hade letat rätt på mitt mobilnummer och ringde upp mig. Hon hade fått två paket levererade till sin adress istället för 1. Snacka om vänlig och ärlig människa :-)
    Hälsningar Cattis

    SvaraRadera
  2. Vilken osis! Men det löser sig säkert. Antagligen finns det en lika förvånad tjej någonstans med ett för tjockt paket som gärna vill ha sitt tunna. Det måste ju säljare ordna på något vis...Kontakta säljaren du så håller jag tummarna

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Instämmer med Vivvi! Ska också hålla tummarna :) Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina