fredag 22 juli 2011

Rosa och grått!!



Fick en såndär rabattkupong på 30% på valfri vara igår på Lindex. Typiskt för på förmiddagen var jag där och shoppade. Åkte och fixade så rabatten åkte in på mitt konto. Inne på KappAhl har de halva reapriset, 2 saker åkte med därifrån.
När jag kom hem ville Tobias att jag skulle bilda upp rosorna. Själv hade jag tänkt det man det hade ändå inte blivit av. Så nu är Astrid Lindgren rosorna uppbundna och fina. 




Rosenstaven åkte ner med kruka och allt i zinkspannen. Jag köpte den när jag var på Öppen trädgård, måste tänka ut i vilket land den ska stå.

1 kommentar:

  1. Superfin combo! Ser ut som du inte mulat i dig en massa mat i sommar utan har gått ner i vikt! Jag vågar inte ens ställa mig på vågen. Ha det gott! Kramkram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina