tisdag 26 juli 2011

Ett soligt Borgholm!

Vad varmt och härligt det var igår. Gick lite i Borgholm men det var ingen hitt med våra grabbar. De blev lite urtråkade. På mig idag är Kosta fyndet, Breathless dress i powder. Det hängde bara en 3a och den funkar fint på mig.

Hittade butiken Lavendel och provade Sigh skirt, otroligt fin, men det blir mycket tyg i min såkallade midja.
Denna söta klänning, Imprime dress, har jag inte "sett" innan. Kul att prova den.

Grabbarna älskade att springa på slottsruinen och hitta gångar och skrämma mamma och pappa.

I slottruinsbutiken hittade jag dessa kuddar och jag känner att jag oxå vill pyssla med gamla dukar och jeans.... Vilken fin väska, i jeanstyg och spets, visar Niklas, som tar med den till kassan.

I Solidens trädgård, med väskan! Visar lite mer bilder på väskan en annan dag!!

9 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilket fint fynd du gjorde och Imprime dress borde du köpa direkt, den var som gjord till dig.
    Vilka fina kuddar och nu blev jag allt lite pysselsugen men nu är det jobb som gäller.

    Kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  2. Ghaa, de där kuddarna passar bra hemma hos mig nu när dotterns rum ska vara i blått med jeansmattor på golvet!!! Ursnygga!

    Väskan är ruskigt läcker! Gullig man du har som förstår sig på vad du vill ha :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt det ser ut! Och väskan är supersöt - vilken bra ide - nu blev jag pysselinspirerad :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag ser att vi provade precis samma kläder igår :) båda fick följa med mig hem men är osäker på sigh skirt .... Får se om den lämnas tillbaka idag... Du var väldigt fin i imprime klänningen, som gjuten i en perfekt färg till dig! Kram Linsan

    SvaraRadera
  5. Vad sugen jag blir att åka in till Borgholm nu. Fanns det mycket fint på Lavendel butiken?

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Vilken astuff väska du köpte - den passar dig som en smäck.
    Ha det fortsatt bra på Öland.

    SvaraRadera
  7. Å vad jag vill åka till Öland när jag ser dina fina bilder :) Kram

    SvaraRadera
  8. Vivan, det fanns inte mycket, så gör något annat kul!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vad härligt ni verkar ha på semestern! Och vad fin du är i ditt fynd från Kosta!
    Kram Helena

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina