måndag 18 juli 2011

Mollymera 1år




och detta är mitt 500drade inlägg!! Det har varit omöjligt att få täckning ikväll har flyttat datorn 4a gånger och nu funkar det. Då börjar åskan att dundra :( och himlen är lite mörk fast solen skiner.
Idag blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Åkte in till stan med grabbarna, i 3dje butiken när jag inte orkar med dem, säger jag till dem NU ÅKER VI HEM!! Ska åka till stan imorgon, själv!!! Hemma påminner mamma mig att jag måste ringa vårdcentralen, Tobias tå har börjat vara igen efter pencillinkuren. Vi fick tid efter 3 timmar, bara att hoppa in i bilen och åka de 5 milen hem och tillbaka hit igen. Vi fick mera pencillin till honom, men ska vänta någon dag innan vi börjar med den. Måste nog lägga ut detta inlägget innan det börjar regna, jag sitter ute och det mullrar och blåser väntar på de första regndropparna.

Måste bara skriva att det är jättekul att blogga och så många fina människor man träffar genom bloggen värld både IRL och i sybervärlden.
Skulle fixat en tävling till er, för att fira!!! Hoppas att det kan komma snart ;-)

Kram till er alla som kikar in här!!!
♥♥♥
Täckningen försvann med det svarta regnmolnet, det har haglat, regnat och det blåste massor, det var  ett RIKTIGT OVÄDER!! Nu har de slutat och regnbågen syns!

9 kommentarer:

  1. Grattis till ditt första år på bloggen. Trodde verkligen du bloggat längre än mig men jag startade den 15/5 2010. Jag glömde dock bort ettårsdagen. Kramkram

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla fina inlägg;) Din blogg är så mysig!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Grattis till 1 år med din fina blogg :-)

    Kul att ni ska till Öland nästa vecka. Vi är på Böda. Kanske ses vi bland alla semesterfirare´. Brukar ju vara lätt att känna igen andra Molly-systrar :-)

    Ha det skönt och hoppas åskan försvinner fort

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Wohoo! Ett härligt första år! Hoppas vi ses igen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis på ettårsdagen!!

    kram

    SvaraRadera
  6. Grattis! Så roligt att få läsa din fina blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till 1 år! känns som att du hållit på längre än så! Jag älskar dina vackra bilder, du fångar olika miljöer så fint!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hi Christina,
    Congratulations!
    One year is a special occasion. It's very good to read your blog.
    I want to thank you also because, i don't know if you know that, but i'm very grateful to you, because you were the first one who put my blog in the favorites list. I'm very grateful for that. My blog is still a 'baby' (1,5 month) but i love to be part of this 'Molly World'.
    Hugs

    SvaraRadera
  9. Grattis till ett år! Tiden går verkligen fort:) Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina