söndag 24 juli 2011

Odd Molly på Kosta!

Vet inte om ni vill se fler bilder? Men är kommer dem i alla fall. Hookup dress hade storlek 3 på bägge, 900:- för dom. På alla Berry dress som hängde var det 0or. Väskan kostade 700:- även det halva priset.

Det fanns en hel del från Timeless serien, klänningen kostade 1200:- och det är ju halva priset. Fanns bl.a en rosa Timeless klänning med en 3a!


 
3a på denna fina koftan, 30% på den.

2a på denna koftan 50% på den.

Annie Oakley fanns där!

"Tea shortsen" hade storlek 2.

0a var det på linnet.

Velourplaggen var små!

Priserna var mellan 30% eller 50% rabatt. Klänningen jag köpte som är från spring 11, var det nästan 50% rabatt på så jag blev så glad!!

6 kommentarer:

  1. Ojoj, vad sugen jag blir på att åka till Kosta!!!
    Kul att kunna göra fynd på semestern :-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Oj vad sugen jag blir att åka till Kosta. Så mycket fint :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Dit blir man ju sugen på att åka..

    kramar!

    SvaraRadera
  4. Oh...I see my dream Kettle Cardigan. I would like to swoop over to Kosta and grab one for myself.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni har det skönt på ön..!!
    Vi har varit på Kosta-besök idag, mycket roligt att fynda. Både till mig o min älskade..tror nog du förstår vad som slank ner i min påse..!
    Fortsätt njut nu av er semeste!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Annelie, tänker..... Kettle cardigan? Den skulle jag inte säga nej till, kan det vara den. Tea shorsten är oxå himla söta.
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina