torsdag 7 juli 2011

Vilken dag!!!


Och vilket väder sen då vi hade!! Dagen var helt underbar vi kliver ur bilen 9:30 och går på Terassen och tittar på Kärnan i Helsingborg. Kollar in butikerna i stan, ville inte missa Zebra, men de hade väldigt få Odd Mollys, så det gick fort. Det enda jag köpte var, en ny väska, en svart weekendväska på Granit. Öhh, jag fick inte plats med allt är jag skulle ner till kusten trots den nya Replay-väskan.








En bild från Helsingör, flera butiker hade Culture, inte konstigt när man är i Danmark! Inget som föll mig på läppen torts rea på 50%


Vi skulle stannat på Sofiero och gått där och tittat, men det skulle vara någon konsert där så det var väldigt stängt för oss. Så vi stannade, vid Höganäs och outletet det blev shopping till grabbarna. När det inte blev Sofiero tog vi Kullen fyr istället. Vi åt kvällsmat och hade världens finaste utsikt. 




Mölle, vilket charmigt ställe!!


Vi var bort precis heeeeeeela dagen. Men vilken dag vi haft.

8 kommentarer:

  1. Oj..är det såå fint i Helaingborg! Ser ju fantastiskt ut det jag uppfattar iallafall..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga dagar ni verkar ha haft!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder, vad fin du är i den klänningen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj, hann ni allt detta på en dag! fantastiskt!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt - härliga bilder!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Den klänningen är verkligen fin och du passar så bra i den<3 Kramis

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder! Och vilken skön dag ni haft! Mölle skulle jag vilja åka till :) Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina