lördag 2 juli 2011

Smyg pemiär på Vallarna!


Vi är nere i stugan nu! Täckningan är kass :( Hör ni inget av mig så vet ni vad det beror på.
 I kväll har vi varit nere i Falkenberg och sett Pang på pensionatet på Vallarna. När vi satt och väntade på att det skulle börja, gick åskan det blixtrade och dånade och en liten regnskur droppade på oss. På med regnkläder och sen av. Jag har jättemånga fina kort men jag får lägga upp, när jag vet att jag har bättre täckning, typ hemma.
Jag vann den fin sak på tradera när jag var iväg, hade lagt in ett maxbud och den blev betydligt billigare än vad jag hade som maxbud.  Jippi, den klänningen, för det var en klänning, fanns i mappen önskeplagg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina