söndag 31 juli 2011

Hemfärd med stopp i Kosta!

Lämnar ett grått Öland, när vi kör på bron regnar det och det känns riktigt bra att åka hem.

Niklas undrade om vi inte skulle stanna vid Kosta på hemvägen. Det kunde vi väl, tyckte jag. Det fanns inget nytt och några plagg hade fått nya hem ;-)  



Provade Timeless linne i st4 och hoppades att det skulle vara större än det rosa linnet. Men de var lika trånga över boobisarna  :(  Hade önskat att jag hade lite närmare till Kosta, mätte och fick det till 23 mil.


Vi stannar och lunchar vid en sjö. Vädret är på topp! Det var 20 grader i vattnet killarna ville gärna bada. Men det gick inte att leta rätt på några badbyxor.


 Det är jättekul att åka på semester, men så skönt att komma hem!! Tvättmaskinen går för fullt. Trädgården behöver ansas och bärbuskarna ska plockas, sen ska det kokas saft. Någon dagsutflykt ska vi oxå hinna med på vår sista semestervecka.

6 kommentarer:

  1. Men =( den sjalen missade jag =(

    SvaraRadera
  2. Hej Christina! Varifrån kommer den fina tunnikan du har på dig? Aneta

    SvaraRadera
  3. Borta bra men hemma bäst :) Härligt att få ha sista semesterveckan hemma efter en lyckad semestertrip! Kram Linsan

    SvaraRadera
  4. Aneta, jag köpte den på Lindex, har du tur kan du hitta den på rean nu!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så där är det ju, borta bra men hemma bäst:) Kram

    SvaraRadera
  6. Mm borta bra men hemma bekvämt ;)

    Hoppas du får en fin sista vecka av semestern! <3

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina