måndag 4 juli 2011

Sköna sandaler!


Var inne på  Visko för att se om de hade något jag ville ha. Jag har varit på jakt efter sandaler, men det har inte varit lätt till mina Kalle Anka fötter. Hittade ett par sandaler som jag inte sett innan. Dom var hur sköna som hellst på min fot. Klänner inte någonstans, ingen tossa, eller del av fot som sticker ut. Sen var det rea på dom, det kan väl inte bli bättre. Märket är Sköna Marie och de är verkligen sköna. Så sköna så jag gick på jakt på fler skor från samma märke. Jakten lyckades ;-) skönt när man hittan något som passar just sin fot. Det andra paret visar jag någon annan gång! 



Sitter på min altan och har det bra! Träden och gräsmattan är grannens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina