lördag 30 juli 2011

Väderkvarnar!!

Vi har varit på Öland 1 vecka och inte tagit ett kort på väderkvarnar och det måste vi ändra på. Det duggregnar när vi hoppar ut för att titta på väderkvarnarna, som står 5 i rad! Usch det var verkligen grått  och blött. :(  Men vid lunchtid slutar det faktiskt att regna, äntligen!!

Här regnar det :( :(

Vilket hus, tänk att få göra iordning det, drömmer.


Mittemot Ölands köpcentrum i Färjestaden finns dessa charmiga badhytter. Varje gång jag åkte förbi tänkte jag, jag måste dit och titta. Idag är det sista dagen vi  är här, så jag fick passa på. Jättefin utsikt med Ölandsbron.




Jo, måste berätta, igår när jag skulle på toa på campingen kom en tjej fram som kände igen mig från bloggen. Tror du hette Louise, (kan ha fel) fram och pratade med mig. Hon var jättifin sin Sundance dress i DK pink. Jag vill bara säga det att det är jättekul när ni kommer fram och hejar!!!!

Malvor fanns det gott om, dessa  har klättrat upp i en rosenbuske.

Imorgon åker vi hem från den vackra ön, så ikväll blir det packning. Men först ska vi äta, Tobias sitter ute och grillar, mums!!

2 kommentarer:

  1. Vilket häftigt kråkslott! Tänk att få bo i ett sånt hus:) Kram

    SvaraRadera
  2. Det huset skulle man få sätta händerna i! Wow, säger jag bara!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina