måndag 27 september 2010

Sjalar!!!


Efter jobbet idag, gick jag till en butik och tittade på sjalar. Jag klämde på de nya Ester Elenora sjalarna, men ingen var helt 100. Tänkte att jag kunde sy en sjal själv ;-)  In på Skroten och köpte med mig tyg och brodyr så jag kunde göra två sjalar, här är den första. Kul men svårt att få den fin, hatar att nåla, så det hoppade jag över ;-) Lite kul att ha en sjal som ingen annan har!



Uppdaterat: En sjal i grått och  royal med vit spets, detta var kul!!! 


Kram ♥

8 kommentarer:

  1. Jisses vad fin den blev! Vad duktig du är.
    Synd att jag och symaskinen allt som oftast blir ovänner om vi försöker förena våra krafter;)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jätte fin verkligen. Härligt att ha någon unik egengjord sjal som ingen annan har:-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh, vad fin den är! Jag är galen i sjalar just nu ärligt talat. Vad duktig du är! Passar dig så jag inte beställer av dig. Kram

    SvaraRadera
  4. Vad smart du är..o duktig! Blev jättefin, vilken bra idé du gav oss! Du kanske startar en ny trend här..det här gillar jag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Perfekt! Ska nog ta och göra ett besök på Stof & Stil någon dag framöver och fixa lite kvällsgöra för mig. ;) Tack för ispirationen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh vilka fina! Snart får du börja ta beställningar ;-)

    kram

    SvaraRadera
  7. OJ ! Helt imponerad =) Klickade på bilden så den blev större & jisses, den är ju finfint sydd !
    Har du jobbat som sömmerska, eller du har haft intresset att sy länge ?
    Ja, du hade garanterat fått många beställningar ;-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  8. riktigt fina sjalar, vad är det för tygmaterial du använder? :)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina