tisdag 7 september 2010

Säkert kort, 327a!!



Idag har vi haft fotografering på min förskola, där jag arbetar. Funderade lite på vad jag skulle ha på min idag. Det blev ett säkert kort men 327an i cherry, ett rosa lovelove tank under och för att piffa till det, A-one silk skirt. Rosa koftan Everyday short cardigan hade jag men inte just när vi fotade ( på arbetet).

Jag börjar fundera över Odd Mollyträffen, kläder har jag ju så det är väl inga problem. Men vad sjuttan ska man ha på fötterna? Just nu går jag i mina converse, militärgröna med djävular på, japp du läste rätt. Sen har jag min svarta stövlar, klänning och stövlar blir fint, men vad ska jag ha på fötterna hela dagen??? Får nog kika på detta. Jag är inte typen som går med högklackad skor, så det går bort.

Kraam Chrisitna ♥ ♥

9 kommentarer:

  1. Vilken fin fröken du varit idag på jobb. Tycker det är kul att du har alla dina fina Mollysar även på jobbet bland alla barn. Har ju själv jobbat på förskola tidigare och vet hur många snor-ränder jag kunde ha på en och samma tröja när jag landade hemma efter jobb:D Det var förvisso en 1-3 barngrupp. Jättevacker är du i alla fall i Royal.
    Kram
    Katja

    SvaraRadera
  2. Förresten, just skodon är så svårt när man ska promenera mycket en hel dag. I mitt fall skulle jag ha valt mina stövlar som är bekväma, eller just gympadojjor, för de är alltid ett säkert kort. Inte det vackraste, men det mest bekväma. Ha det gott

    SvaraRadera
  3. Kör på stövlar & ta med dej djävulsk-skorna i väskan ;-)
    Åh... cherry 327.... megasnyggt matchat !
    ♥ Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har också enbart köpt till att börja med. Men till slut svämmar man ju över och måste börja välja lite. Men för mig sitter det långt inne...

    Royal är en så vacker färg, jag har en hel del i den färgen och det lär bli lite mer i Cabaretfärgen framöver. Det påminner ju om royal lite.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  5. Du är så fin i dom färgerna:) Ang skodon på fötterna, ja jag är ju den som förordar "Tantskor modell Mimmi" i dom kan jag gå hur långt som helst.

    SvaraRadera
  6. Vad fina kombinationer du fått till! Härliga färger tillsammans.
    Ja det gäller tänka till så fötterna klarar en hel dag rantandes.. Du kommer nog på vilka som är bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Snyggaste på hela förskolan helt klart! :)
    Ja, du, jag har samma bekymmer.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Det blev nog tjusigt på korten kan jag tänka mig!!!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina