tisdag 28 september 2010

Kallt med klänning idag!



Så här såg jag ut när jag kom hem och hade jobbat tio timmar, lite trött är jag. Jag kan erkänna att jag felbedömde hur varmt det var ute. På förmiddagen var det lite kallt om benen och jag vägrade regnbyxor de enda byxorna jag hade på jobbet. Vill men vara fin får man lida pin, stämmer på mig idag. Wool mix long cardigan och torgvantaran värmde mig bra!!
En tjej på Harrys ringde mig, hon hade inte skickat iväg returerna så min Blue skirt ska jag lämna in senast fredag, så skickar de kjolen till Odd Molly. Så glad jag blev! Undra vad Odd Molly säger om den?

Kramen till dig!!!

6 kommentarer:

  1. Vad har hänt med din Blues skirt? Kram!

    SvaraRadera
  2. Må så vara kallt i klänning, men SNYGG är du i den!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Is it the hemming on the blues skirt that you are going to have checked out? I'll be very interested to know what the answer is!

    I love that dress on you, but brrrrr it was cold today! Almost winter :-(.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Linda: Kolla inlägget den 23 september. Sömmen har släppt i den rååa kanten.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad fin du varit idag!
    Jag antar att du hade de snygga byxorna under :-)
    Stor KRAM

    SvaraRadera
  6. A-K: självklart, ska tvätta dem, för jag ska ha dem på lördag!!

    Kramis

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina