fredag 10 september 2010

En blå 329a och funderingar!


Hej alla goa!! Hur tror ni det är att inte ha tillgång till sin dator?? Hur ska jag klara mig 2-3 veckor utan min laptop? Hoppas dom lagar den snabbt. Just idag har Niklas hållt på med hans dator, nu äntligen kl 21.30 får jag låna hans. Abstinens på hög nivå. Jag har tjuvläst några inlägg på jobbet, men inte mer.
Idag har det varit grått här hos oss. Kände för något lite dämpat, det blev en 329a och ett Rib jersey tank.

I helgen ska vi fira svärmor som fyller 70år. Vi ska åka ner till stugan i Varberg och på kvällen ska vi äta mat på Johns Place. Jag provade vad jag skulle ha på mig i morgonkväll, Nymph dress Nya underklänningen bootsen och vita molly strumpor. Niklas tycket klänningen är lite "rörig", ser ut som en zigenarklänning, kan du inte ha en lugnare klänning. No way, det är denna jag ska ha. Fick förklara att detta är min finaste klänning. Tobias fick syn på mig, mamma, har du nya stövlar Odd Molly??Stackarn han tror allt jag köper är Odd Molly.  

Vad tycker ni jag ska ha över Nymphen?

Lotta lotta coat powder
Tenfold knit jacket chocolate
Biketten
eller
Wool mix cardigan vintage chalk

Jag haft det lite mycket nu, förlåt för jag inte kommenterat så bra, men jag har läst hos er. Nu i helgen kommer jag vara i Varberg utan dator. Hinner troligtvis med ett inlägg imorgon innan vi åker.

Kraam Christina ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Tuffa till Nymphen lite med Biketten! Fast det beror väl lite på väder också...Kram

    SvaraRadera
  2. Vet hur det är att vara utan dator. Vårt internet låg nere 2 veckor. Höll på att bli galen på kuppen.

    Ha så kul på 70-årskalset!

    kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh, superduperavis - ÄLSKAR Johns Place, vi har varit där varje sommar i 20 år =)

    Om ni åker dit så hälsa Dorte (hon som har stället) från Carina & Perre och om hon undrar vilka det är så berätta att jag har OM-kläder och fyllde 50 på hennes ställe i somras, passa på och gratta henne i efterskott eftersom hon fyllde 50 i början av augusti.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är jättefint med kombinationen silke och stickat så jag skulle nog rösta på att du har mix cardigan till nymphen. Den koftan är dessutom lite längre och passar till klänning. Mysig stass i september.

    Hoppas ni får en trevlig helg!

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina