torsdag 16 september 2010

Jobbig dag :o(


Så trött jag har varit idag, TACK för det finns KAFFE!!! På rasten la jag mig i solariet, tänkte att nu kommer jag att somna, tror du jag somna, nähä då, fullt med tankar virvlade i min skalle. Jag känner både trött och stressad, hua. Efter jobbet idag började jag PIM. Det är en kurs där man lär sig en massa på datorn som man kan använda på förskolan. Man kommer att ha tre inlämningsuppgifter och sen en examination. Jag gjorde tre avsnitt med frågor nu i kväll. Så nu kan jag börja med första uppgiften. Hoppas nu detta går bra!!

Idag har jag jobbat i:
Cupcake top darkblue
Livealot powder
och jeans.

Skönt imorgon är det fredag!!!
Då kanske men kan kolla på senaste släppet på Harrys?!

Kram

9 kommentarer:

  1. Du har valt en fin kombination idag:)
    Det finns dagar som man helst inte vill ska komma för ofta,dagar som fulla av måsten, såna dagar som dörröppnarna till butikerna t o m sviker men i morgon är det fredag:D tjohoo/K

    SvaraRadera
  2. En till PIM:are...! Det kommer nog att gå galant, jag pim:ade förra året och det som vi fick ett år på oss att göra gjorde jag klart till v. 44. (menar inte att skryta, menar att det faktiskt inte var så svårt)Det var faktiskt ganska kul!
    Ett tips om du inte vet om det: du kan göra miniproven hur många gånger som helst, det syns inte hur många ggr du gjort dem...

    SvaraRadera
  3. Inte kul alls! Inom det yrket får man ju nästan inte säga att det kan vara skit...
    En stor kram till dig!
    Jag vill gärna lära mig mer om PIM, så man ligger i framkant när det blir dags på jobbet (för det ska komma). Tyvärr är jag ju snudd på IKT-analfabet...

    SvaraRadera
  4. Vissa dagar får man bara lägga bakom sig....det blir en ny och bättre dag imorgon. Kram! (från Borås-träffen)

    SvaraRadera
  5. Vissa dagar är såna....Fin har du varit i dag! Kram

    SvaraRadera
  6. Har också varit trött idag. Somnade när jag kom hem från jobbet och missade min kör (snyft, som är så kul, men behövde väl sova då...)
    Lycka till med Pimmen. Den gör du på ett nafs, enda som kan vara lite klurigt är väl sista uppgiften (om man vill vara laglig alltså, hehe...)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jaaa, vissa dagar är såhär. Jag har legat i sängen och läst en bok som jag har fått låna av en mamma på jobbet. Nu har jag fått lite att tänka på.
    Kramar till er!!

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att gå kurs! Du verkar ha koll på det mest och uppgifterna grejar du nog med väl godkänt.

    Fin du var igår med din ljusa mix cardigan. Jag har precis inhandlat två stycken i mörka färger så nu finns det inte plats för fler tjocka koftor hos mig ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Hoppas du får en lugn och avkopplande helg. Kan behövas när man är stressad även om det är svårt att varva ner.
    Stor kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina