tisdag 14 september 2010

Freeport sug!!!


Efter jobbet idag gick jag in på Harrys, med hopp om att släppet hade kommit. Nähä då, så jag åkte hem istället, för inget har kommit ännu. Nu gissar jag på fredag!!

Jag är så sugen att åka till Freeport, hur många dagar kan jag hålla mig??? Tänkte först åka idag, men fick inte till logistiken. Jag borde spara till träffen, vi får väl se, hur det går ;-) Det är så jobbigt med suget, när man har så nära till Freeport. Är det någon som tänkt åka till Freeport i helgen?

Uppdaterat: Måste berätta att jag sålt TVÅ mollysar idag, heja mig!! Tänk att jag kan skilja mig från mina älsklingar.

Kraaaam

17 kommentarer:

  1. Dina stövlar är så fina!
    Hur länge tar det egentligen för dig att åka till Feeport?
    Och vilka fina benvärmare du har!

    SvaraRadera
  2. I was thinking I might go on Saturday afternoon.....

    Kram

    SvaraRadera
  3. Fröken Abbe: Det är "bara"5 mil till Freeport!!
    Laura: Om du åker på söndag och vill fika med mig, maila mig ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ooo..hade jag bara 5 mil till Freeport åkte jag nog varje vecka=) Fin är du som vanligt!;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  5. Åhh, jag vill nästan be dig spana åt mig på freeport. Jag skulle vilja ha en sidesaddle dress!!! Om du ser en så får du gärna rapportera:-)

    Kram! Och jag glömde att säga att du är alltid så snygg.

    SvaraRadera
  6. Gillar din scarf skarpt! Jag hade inte kunnat hålla mig från Freeport om jag var du!

    SvaraRadera
  7. Jag är grön av avund för att du har så nära till Freeport. Jag skulle hänga där jämt om jag var du ;0)

    Du är fin i dag, precis som alltid!

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  8. It would more likely be Saturday, but I'll email in any case!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Laura: Haha min engelska är dålig. Jag kan bägge dagarna i helgen, lördag blir lika bra.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag kan knappt vänta tills jag får komma till Freeport i oktober. Hoppas att dom fått in mycket finheter då! Kram

    SvaraRadera
  11. OK! I'll email you when I know more! And I'm so sorry that I keep writing in English! I keep promising to force myself to write in Swedish, but then I think about how long it would take, and how many mistakes my kids would laugh at and, and....and I end up back at English.

    KRAM

    SvaraRadera
  12. Ååh, vad jag blir avis! Önskar att jag hade lite närmare till freeport (jag har väl typ 53 mil dit...) Var där en gång i somras och det var underbart!! (Tror jag var där samma dag som du, tyckte jag kände igen dig) Du är alltid så fin i dina Molly outfits!

    SvaraRadera
  13. Jag hade nog aldrig klarat av att bo så nära. Hade åkt dit i tid och otid. :D :D
    Kram

    SvaraRadera
  14. Härligt att ha så nära till Freeport! Fin outfit har du idag också, kram

    SvaraRadera
  15. Ojojoj!

    Hur många ggr har du hunnit vara där egentligen? ;)
    Själv är jag ruskigt sugen, men får hålla mig till träffen. Måste ju ha råd att lösa ut mig också! ;)
    Du är fin som vanligt! =) Kikade på dina stövlar på Visko, men det blev ett par andra.

    Kramkram

    SvaraRadera
  16. Vad duktig du är! Vad lyckades du lämna ifrån dig?

    Jag har mailat...en ganska näsvis fråga, kanske...

    Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina