onsdag 8 september 2010

Living tenfold och Maestress selectif!



Vi har hållt på hela kvällen med min laptop, det är något knas med den. Rätt som det är är står det hotad på anti virusprogrammet. Sen har den börjat låta, den surrar rätt så bra. Får se, snart måste jag nog lämna in den.
Idag har jag min Silk dress ltd edition under har jag en Good T-shirt med den fina loggan från Meastress selectif, Biketten, fjärilssjalen från KappAhl och trekvartsjeans från Lindex. 

Efter jobbet idag tog jag en tur till Visko, som är en jättestor skoaffär. Det fanns inte så mycket som  var intressant, men det fanns ett par bruna boots som jag provat tidigare, dom skulle jag ha, kännde jag. Det fanns bara två kvar, dom andra hade gått åt rätt så fort, kan undra varför ;-) När jag skulle betala hade jag inget betalkort i plånboken! Borta!! Tänk, tänk, tänk, så kom jag ihåg att jag hade kvar det i byxfickan sen det där med Campadre, lättnadens suck!! Som tur vad hade jag kontanter med mig.

Kraam Christina ♥ ♥

10 kommentarer:

  1. Gulp, vilken tur att du hittade kortet. Jag är exepert på att lämna mitt. Sedan ringer de från Apoteket och säger " Du har ditt Visakort här..." tur det finns ärliga människor.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  2. Och de sekunderna innan man kommer på det...
    Men nu väntar vi SPÄNT på en visning av bootsen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Sidentunikan är så fin! Det var väl en jäkla tur att du kom på var kortet fanns! Kram

    SvaraRadera
  4. Snygg tunika och du kombinerar så fint! Wieeee...kortpanik förstår jag...skönt att det fanns! Väntar med spänning på att få se bootsen=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  5. Ja, jag & stora tösen var på Ikea i förrgår & småhandlade.... Hm... ingen börs när jag skulle betala.. hur pinsam är inte den ? Men som väl var hade dottern kortet med, så hon fick betala sålänge ;-)

    Ja, den sidentunikan är jättesnygg ! Den är ganska rymlig i storleken eller har jag fel ?



    ♥ kram

    SvaraRadera
  6. Jag är så avundsjuk på dig som har ett plagg med loggan från maestress selectif. Det är min absoluta favoritlogga, och vet du jag har lyckats skaffa mig fyra plagg från den kollektionen - och inte ett endaste av dem har loggan på sig, morrrrr...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Johanssonskan: Nickar, 3an är stor till mig.
    Nena: Jag köpte den på rea förra sommaren hade varken koll på Odd Molly eller loggor då , så det var rean rama turen.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Skoj att du hittade boots till dig. Men usch fy jag vet precis känslan när man öppnar och kortet är väck!!!
    Snygg dagens och den tunikan/klänningen hade jag gärna fått flytta in i min garderob. Så himla fin!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Men hur pinsamt är inte detta, har helt missat att du börjat blogga. Nu har jag lagt till dig på min lista så jag kan kika in hos dig i fortsättningen.

    Ha det bra!

    kram

    SvaraRadera
  10. Skönt att du kom på var kortet fanns. Ska bli spännande att se bootse. Leter efter ett par med (vet vilka jag vill ha men plånboken skriker NEJ ;-)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina