söndag 19 september 2010

Hemlighetsfull!!


Denna bilden är faktiskt ett år gammal, tagen samma dag som jag köpte min Full emb smock dress, butterfly. Vi åkte ner till Varberg, jag gick i stan och shoppade och där hängde klänningen, (som de  hade fått in på nytt och) den blev min, lycka!! Med mig hade jag äpplen,
 som mamma och pappa skulle få, som jag hade i potatiskorgen.
Idag har jag gått i min nya klänning som jag köpte på Freeport, igår. Den är helt underbar!! Jag hade kollat på en liknande klänning som jag tänkte köpa på Tradera, men så kom denna underbaring framför mina ögon, kärlek. Åhh vad jag är hemlighetsfull ;-) Tänkte nog spara den till Odd Molly träffen. Så ni får vara lite nyfikna.

Kraaaaammmm!!

8 kommentarer:

  1. Jag vet ju :-)
    Och kan intyga att du är superfin i den!
    Spara du den till träffen!
    Du är jättefin i din Full Emb också!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Varje gång jag ser era bilder från Freeport så blir jag så sugen att åka dit........verkat ju finnas gott om godingar där;-)
    Ska bli spännande att se vad du har i påsen.
    Fin höstbild med fina Mollysar och äpplen och allt.
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  3. Nej men fy vad nyfiken jag blir!!! Blir det till dagens eller kvällens outfit???? Den här gången vet jag verkligen inte vad jag ska ha på mig, varken på dagen eller kvällen. Känner mig helt förvirrad faktiskt. (Kan det vara ett tecken på att man har liiite för mycket att välja på??!!)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ööö, vet inte, har fått tänka om helt. Igår på lunchen berättade jag för A-K och Laura vad jag hade tänkt att ha på mig. Jag hade ju inte så många klänningar, så det var inte så mycket att välja på. Men nu vette skuttan, men det lär väl klarna. Trevligt att fundera på!!
    Kram till er!

    SvaraRadera
  5. Nu är jag också nyfiken, främst eftersom vi köper samma storlek. Fubbis för A-K och Laura som vet ;-(

    Tur att vi andra får åka dit på lördag kväll!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Ähhh, nääee! Nu är du inte så värst snäll!!! Vet du inte att det är hela 13 dagar kvar??? Va???

    ~~Kram~~

    SvaraRadera
  7. Å vi som inte kan vara med döööööör av nyfikenhet!!=)

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina