onsdag 29 september 2010

Cherry och nya sjalen!



Det var ju helt hopplöst att försöka få in bilder på blogger ikväll. Äntligen sitter de där.
Idag blev det Frill l/s top i cherry. En himla bra tröja att ha på jobbet, som man känner sig fin i. En till i en annan färg hade inte varit helt fel. Invigning av nya sjalen, som jag sydde i förrgår. Håret är nytonat och imorgon har jag bokat in tid hos frissan, måste få bort svintot ;-)

Blue skirt är inlämnad, om ca tre veckor får jag svar! Om jag skulle vilja sälja den och den är dåligt sydd och + att det finns kopior får man inte mycket för den. Så vi får se!!

Kramis
♥♥♥

12 kommentarer:

  1. Ursnyggt ihop ju! Frillen i cherry var den första jag köpte, två till har det blivit och skulle gärna ha fler faktiskt. Du som är cupcake-expert. Idag har jag på min enda cupcake - den långärmade varianten - och nu minns jag plötsligt varför jag så sällan har den på. Den är superurringad på mig och urringningen känns liksom för stor även bak på ryggen. Kanske den är för liten på mig över bysten, men då borde den ju inte vara så stor i bak?! Hur sitter dina långärmade cupcakes på dig??? Funderar nästan på att nästa iho den bak i nacken eller sätta i ett resärban där...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Frill tops are so weird! Every time I've seen them in the production pictures and in shops I just haven't been impressed at all, but every time I see someone actually wearing one I wonder why the heck I haven't bought a dozen! You look wonderful in the cherry one! WOW!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Dina sjalar blev jättesnygga! Kul att ha något unikt som inte sitter på var och varannan människa!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vilka fina sjalar! Frillen är super, älskar mina två och skulle gärna samla på mig några till.

    kram

    SvaraRadera
  5. vad duktig du är på att sy och så fin den blev. Supersnygg är du idag:)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Nena: Jag har 3a på mina Cupcake longtop. De sitte väldigt bra på mig, jag fyller ut den, ha,ha. Men de är för urringade,så jag måste ha ett linne under.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Så fin din sjal blev och perfekt till frillen.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  8. Det är en underbar färg på den tröjan. Vi som gillar royal gillar självklart även cherry :-) Har du hittat den på Freeport?

    Jag har denna tröja i vitt, grått, pink och lite pink så vill du byta till någon av de färgerna säg till.

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Linaplina: Älskar ju den färgen, så den stannar. Jag funderade på vilka färger den kommit i och nu har jag lite kläm på det. Den kom i lite lilc oxå, kommer jag på.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jäpp både lite och dark lilac, skaffade nämligen båda, lila-nörd som jag är!!! Såg nu att du kör linne under cupcaken. Det är ju en suverän idé. Jag kände mig lite väl vågad på jobbet idag och märkte att jag gick och drog i den hela tiden för att inte visa för mycket....
    Kram

    SvaraRadera
  11. Godmorgon,
    vad fint det blev med nya sjalen ihop!
    Roligt ha något eget o unikt!
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina