måndag 6 september 2010

Klickade, med det blev inget = tråkigt


 Var ni inne kl 12.00 på Campadre? De var jag. Hade försått att  Yambard cardigan skulle vara med, den har funnits på vill ha listan länge. Yambard klick, vit färg klick, storlek 4 klick. Till kassan, fyller i kortsiffror, sen skulle man fylla i någon kod, vilken kod, en jobbarkompis visar bak på kortet, fyller i koden, trodde allt var klart, då kommer det upp att plagget var slut. Då var klockan 12.05. Nu stod det i annonsen att 4an var slut, undra om någon fick en vit 4a och hur många de hade??  Jag har inte handlat några mollysar på nätet, fasen vad krångligt det är, jag håller mig nog till Freeport istället!!!! Där fyndar jag jättebra!!

Idag har jag på mig #854 Cubblestone blous i chalk och min Lotta lotta coat i powder. Halsbandet fyndade jag på Guldfynd (av alla ställen) i somras. (Jag har ju ett par jeans på mig oxå.)

Lampkjolen hittade jag på Skroten när jag var där, kostade bara 98:- Lampfoten är gammal, tror jag köpte den i början på 90-talet. Den har faktiskt stått i stugan i några år. Den "nya" lampan ska vi ha i vårt nya sovrum. Det är bara lite kvar på tapetseringen, på onsdag flyttar vi in sängarna, men jag vill göra det nu på en gång.  


Köpte du något på Campadre idag?

Kraam Christina ♥ ♥




11 kommentarer:

  1. Det kan ha varit jag som klickade hem den. Köpte både vit och rosa för jag förstod mig inte riktigt på färgerna. Misstänker nu att storleken kan vara för stor och då säljer jag båda. Du står först i kö för den vita i sådana fall.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad trist att du missade den! Yarnbarden är stor absolut! Jag har 2:a på min och pendlar ju normalt mellan 2 och 3. Det kan nog vara så att de bara har ett plagg i vissa storlekar. Det jag var sugen på var en blommig spoiler och de är ju småååå i storlek och där fanns ju bara strl 1 och 2 så det blev inget klick för mig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag beställde en 3:a Yambard cardigan, Brukar ha storlek 3 i Mollys koftor..
    Såg att många skriver att den är stor i storleken..
    Klart du får ta över min om jag inte ska behålla den..
    Ser att du kanske redan fått napp av Lina.
    Hoppas du får tag på den!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Glömde skriva.
    Jag har två sådana rullar, som du har som lampfot..
    Mina har jag som ljusstakar, sägs att de är från ett gammalt spinnerier i London.
    Jag älskar gamla slitna saker..
    Kram

    SvaraRadera
  6. KLickade hem en 2:a. Har haft den i 3:a men den blev för stor...

    Kram

    SvaraRadera
  7. arrrrrhhhh, dumma Blogger, skrev en lång kommentar som försvann.

    I korta drag så skrev jag att jag önskar att du hittar den cardigan du missade idag och att jag vet hur det känns att komma till kassan och ha "tappat" plagget på vägen dit.

    Kram och godnatt
    (hoppas att blogger inte jäklas med mig igen)

    SvaraRadera
  8. Vad tråkigt! Men det verkar ju som om det löser sig ändå! Kram

    SvaraRadera
  9. Vilket underbart fint fjärlishalsband du har!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina