söndag 12 september 2010

Hemkommen från ett blött Varberg



Då är jag hemma efter ett dygn nere i Varberg. Vädret har inte varit det bästa, blött och fuktigt. Igårkväll gick vi till Johns Place, vilket ställe, vilken god mat, mys på hög nivå. Jag frågade hon som tog emot oss, vad hon hette? Jag hade fått en hälsning från Carina till Dorte och den skulle jag framföra. Visste inte riktigt hur man uttalade det, jo men det var hon och Dorte hälsar tillbaka till dig Carina!!!

Sjalen jag har på mig har jag swappat med goa Malin, är så nöjd med den!! Kul att du hittade min blogg!!

Susanna vad glad jag blir att du hittade din klänning, kände att jag inte bara kunde lämna de där utan att skriva om rean! Om du vill får du gärna maila mig en bild med dig med Nymphen och du behöver inte ta med huvudet om det inte känns bra.

Såg att min räknare hade passerat 10 000 unika besökare. Innan jag började blogga kunde jag inte tro detta. Jag har inte ens bloggat två månader men ändå så många besökare. Jag  blir så glad, att ni hittar hit!!

När jag tittar på bilderna, i mina inlägg som jag gjort med den gamla datorn, så har korten ingen skärpa, är det så eller är det något med datorn??? Vill tro det, annars blir det pinsamt. Jag  vill ha min laptop NU, hatar att sitta ensam i källaren, de det gamla eländet.

Kraam Christina ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Låter som en lyckad helg, trots regn. :/
    Kram

    SvaraRadera
  2. Christina, det kommer en bild med Nymphen det lovar jag! Klänningen skickas i morgon, ska bli såå spännande. Jag hade nästan gett upp hoppet att hitta den på rea. Men det gick tack vare dig! :) Stor Kram

    SvaraRadera
  3. Man blir glad att se dig i alla fina färger jämt. Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina