torsdag 30 september 2010

Be your self ♥


Det blev denna rosa 329a  idag, man får passa på och använda de ljusa mollysarna, medans man har lust. Slutade tidigt idag, förstår inte var hela eftermiddagen har tagit vägen, fullt med grejer att fixa och kolla upp. Har varit och klippt bort de slitna topparna, det var välbehövligt. Var på Visko och köpte mig en väska, måste ju ha något att stoppa mina pinaler i., när jag ska på Mollyträffen. Igår köpte jag halsbandet jag har på mig. Det syns inte så bra men det står Be your self ♥  på den, tycker det var fina ord som stämmer in.

Kramis

7 kommentarer:

  1. Ja det känns som att vissa plagg sjub´nger på sista versen nu inför hösten så man får passa på... Just det, väskan måste ju ner från vinden. Känns overkligt att det snart är dags. Känner mig så oplánerad, men det är nog för att jag bara ska hoppa på regionaltåget den här gången och inte har bokat biljett.... (Borde kanske kolla upp vilket tåg jag ska ta iallafall, hehe...) Borde ju sparat mig till helgen, men istället har jag reashoppat på Country-dreams. Suck! (Nåt jag väldigt gärna ville ha, så jag vågade inte chansa på att hitta min storlek i Gbg... och nåt till 50%)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint halsband och söt blus. Det passar bra dagar då solen fortfarande lyser.

    Jag har som Nena också kollat CD rea. Varför ska ge komma med såna erbjudanden dagarna före OM träffen. Blää. Klickade inte någonting utan sparar mig till helgen. Plånboken är ändå rätt tom så jag ska försöka att hålla igen rejält.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Nena och Linaplina: Jag klickade in till CD och kikade, men jag sparar mig till på lördag! Vi ses då!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilket fint halsband!
    Ja vi åker imorgon efter lunch, har inte börjat än. Bilen lär bli smockfull denna gången.
    Tittade också in på CD men avvaktar till lördag.
    Syns snart!
    Kram

    SvaraRadera
  5. I also checked out CD, but either I already had what I wanted (and for a bit cheaper) or I decided I'd rather chance it and find it this weekend. I want to buy at least one OM piece on Saturday!! That color is lovely on you...and definitely it should be worn a few times before winter darkness sets in! I really like the necklace too.

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Finfint halsband :-) Jag gillar såna med tänkvärda ord & har några olika själv :-)
    Ha en riktigt trevlig helg med alla solstrålar :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  7. Klart jag kommer ihåg din kofta;) Vi ses snart! Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina