måndag 13 september 2010

Flow feathers och hemmastickade benvärmare!




Här är jag med min allra första Molly. Den heter Society bucket, färgen är grey. Den har den fina loggan från Flow feathers på armen. Det var den jag hittade på rean julen 2008. Då trodde jag att jag var för fluffig för Odd Molly. Fluffig var/är jag, men den passade!! På våren ville jag ha några mer mollysar, köpte några blusar, som jag hittade i butik. På semestern den sommaren 2008 fick jag ett "Odd Molly begär"!! Tror ni det var lätt att hitta någon då, tror inte det heller. Men då  hittade Odd Mollybloggarna. KUL!!!!

Outfit:
Society bucket
Glansing frill tank
stuprör KappAhl
benvärmare stickade av min mamma
bootsen från Jonny Bulls  

Kraam Christina

6 kommentarer:

  1. Vilka fina benvärmare!
    Vad duktig du är på att sticka!
    kramis

    SvaraRadera
  2. Odd Oldies...: Nja, jag kan inte sticka, men mamma har stickat efter beskrivingen som fanns hos Dropps Design. Minns att det var flera som stickade strumpor, men jag ville ha benvärmare!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina benvärmare mamsen stickat:) Kram

    SvaraRadera
  4. Jag gillar Mollys gamla finingar med kollektionsloggorna. Vilka fina benvärmare./K

    SvaraRadera
  5. Å snyggt! Tycker din mamma ska börja sticka på beställning!;D

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Roligt när mamma har tid och kunskapen att sticka. :)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina