fredag 24 september 2010

Freeeeedag!




Hello girls!! Härligt, nu är det helg. Denna helgen ska jag ta det lugnt och vila upp mig.
Nu när det börjar närma sig Odd Mollyträffen kikade jag in på klart .se,  vi kommer att få ett molnigt och 12 grader i  Göteborg. Det är okej väder tycker jag. Jag bävade lite för att vi skulle skulle få gå där under våra uppfällda paraplyer i ösregn, inte riktigt så mysigt.

Outfiten idag är:
#138 Glanzing frill tank, chalk
#329 Light cotton embroided l/s, dark blue (nästan svart)
#175 Lotta lotta coat, powder
gamla svart jeans och gammal sjal.
mina nya boots
Handväskan har jag fått av mormors syster.

Kraaaam!!!!

2 kommentarer:

  1. Nej, men jag hoppas på sånt väder som vi haft idag. 20 grader varmt, helt sanslöst ju - jag är fortfarande strumplös i ballerinorna )försöker härda ut så länge det går på hösten, stövlat får man ha så länge sen ju...
    Hoppas också på en lugn helg. Helt slut!
    Du är så fin i din jacka, den passar dig perfekt. Tänker det varje gång jag ser dig i den, men nu ska jag säga det också!!!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina