onsdag 1 september 2010

Royal, mums!!


Lite försent förra hösten kom jag på att en spoiler underskirt i royal, behövde  jag ha. Tänkte på  så många fina kombosar jag skulle får till om jag hade den. Jag vet jag sa till på Harrys så de skulle hålla utkik om de skulle få tag på den. När jag kom till Freeport i helgen hängde den där! WIEE!!

Ärmen på #481 Viole s/s blouse i chalk.

Den fina Spoiler underskirt i royal!

'


Det var kallt på morgonen, så då tog jag Wool mix cardigan och ändå fick jag ha värmen på i bilen.

Kraam Christina ♥♥

6 kommentarer:

  1. Kan bara nicka och hålla med - royal - mums!!! Grattis till ännu ett härligt Freeport fynd!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det där var en kanonfin kombination. Den färgen är underbar, vill också ha en i royal.

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Tjejer såg att Duntoffla säljer sin Spoiler underskirt i royal på Tradera, storlek 2, ifall ni är sugna!?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Inget dåligt fynd:) Fin kombo med den blusen. Kram!

    SvaraRadera
  5. Å du är jättefin! Den i royal vill jag med gärna ha! Längtar som en toking att åka till Freeport igen!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina