fredag 3 september 2010

Invigning av Coolwool cardigan






Hej alla godingar! Är hemma idag med, sonen är på bättringsvägen :o) Sitter en liten stund framför datorn med en balja kaffe. Försökte se lite gladare ut idag på korten, Gabriel ställde upp som fotograf. När jag skulle bestämma vad jag skulle ha på mig åkte Coolwoolen fram, den vill jag prova. När jag drar ut den, ser jag en jättefin kombo, i mitt huvud, Coolwoolen och Check me andress som jag har i rose. Det finns royal med i klänningen, fast bara lite. 
Så nu har jag fotat :-) Himla bra att man kan lägga till kort, innan skulle man lägga in det sista kortet först, man fick verkligen tänka. Funkar den kombon tycker ni?


Kramar till alla er som kikar in här! Jag har varit inne och kikat på besöksräknaren, kul att se att så många kikar in hos lilla mig. Mitt snitt ligger på ca 251 unika besökare per dag, mitt rekord är 452 unika besökare. Ni gör mig så nyfiken........ vilka är ni??

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

12 kommentarer:

  1. Åh en sådan kofta skulle jag vilja ha, de verkar så användbara. :) Du är superfin i den! Absolut att den passar till klänningen färgmässigt. Ser fram emot en bild med outfiten på dig någon gång.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin härlig färg! Fin underklänning från cream. Vad heter modellen du har?
    Hälsningar

    SvaraRadera
  3. Jag är här!

    Superfin kofta, den bor hos mig också men är oinvigd. Snart kommer den :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. hihi mig känner du ju=)

    Fiiina royal, börjar bli sugen på den färgen igen nu när hösten kommer
    kram

    SvaraRadera
  5. Jag följer din blogg. Tycker du har bra smak o personlig stil:)
    kram
    s*tina

    SvaraRadera
  6. Jag är en av dem..
    Så fin den koftan är, färgen är ljuvlig! Tror säkert det blir en perfekt kombo! Du får väl o prova o visa oss..du är mycket sötare när du ler.
    Ha en bra fredag! Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Elsy! Modellen heter LINE och färgen heter Blossom taupe.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Å jag är en av dina trogna som älskar att se alla dina fina OM plagg och kombosar!

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera
  9. Fin kofta! Är sugen på en coolwool, gillar tunna koftor. JAg skiter i att presentera mig, du känner väl igen mig va?! Kram

    SvaraRadera
  10. Hej hopp!!
    Kikar runt på era fina mollysar.... Läser funderingar och andra små tips ni har kring de olika Odd Molly kläderna. Tycker de är riktigt fina.
    Hälsningar
    Therese

    SvaraRadera
  11. Ja men kolla ! Här hittade jag det du lagt in *skratt* ja, det är fakttiskt rätt roligt att kolla ! Vilken sida länkas mest till dej ? Eller du vill kanske ha det hemligt ?
    ♥ kram

    SvaraRadera
  12. Hej där, jädrar vad många besökare du har - GRATTIS!!
    Jag som gjorde dubbla frivolter här hemma när jag insåg att jag låg på runt 100 unika per dag, men här ligger man uppenbarligen i lä.

    Keep up
    /Carina

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina