fredag 17 september 2010

Inte nu igen? Jo!!!




Öppnade garderoben kl 5.30 i morse. Snabbt får jag en kombo i mitt huvud, bryr mig inte om att jag har Coolwoolen lite väl ofta, den är ju så snygg och go. Jo, kom på att mitt Enticement long underdress i grey,  med royalbroderiet skulle bli fint med koftan ;-) Måste ha ett linne under för annars skulle jag visa alldeles förmycket, då råkar Odd Molly stå i royal text, bara lite flyt.

Jag var inne på Harrys och kollade läget. Provade den långa LN, med rosen på ryggen, de hade som högst tagit in 3a, och den var förliten till mig. Provade en annan kofta med tofs och fransar, provar 3a, förliten. Provar en grå silkesklännig med knyt på ryggen, gillar inte att den går upp så mycket i halsen, den var en 4a!!. Jackor med päls i huvan hänger där, men 3a som störst. Kollar in kappan, jag ger upp bara 3an där med. Jag var rätt besviken, bara en 4a att prova. Tyvärr blev det inga bilder idag, vill inte visa när jag provar 3orna, ha,ha!!

Känner mig lite gladare och piggare!!!!

Kraaam Christina ♥ ♥

2 kommentarer:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina