lördag 25 september 2010

Älskade koftor!




Jag har fixat med mina kläder idag! Jag har tagit bort mycket av sommarkläderna och fram med lite mörka murriga kläder som har tillbringat sommaren i klädkammaren. Först knäppte jag bilderna på koftorna  i garderoben. Men så kom jag på att jag har två koftor till, som hänger i hallen. Knäpper några bilder till ;-) Jag granskar första kortet, SHIT!! Var är min 9 th Sweater i chalk? Den ska ligga i den högen. Var är den?? I tvätten? Måste kolla var den är! Jo den ligger i högen men gömd under Basic v-neck cardigan, skönt att den låg där.

( 9 th Sweater är ju ingen kofta, men de ligger i kofthögen, för de är stickade ;-)

Kram på er tjejer!!

11 kommentarer:

  1. Jag hade en liknande upplevelse för ett par dagar sedan då jag inte hittade min Tutu T88 och drabbades av lätt panik. HIttade den på en galge UNDER en Lovely Knit efter några minuter, men gud vad det snurrade till i huvudet! :o)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Fina härliga bilder, sådär blir det just mest hela tiden med garderober både hos mig och mannen.Jag letar mest hela tiden.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Så många snyggingar du har! En underbar hög=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Fin koftsamling du har:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja, händer mig titt som tätt att jag tror att mollysar är borta, med full panik som föld. det värsta var när en av mina älskade barnyard tunikor var borta i flera veckor. Hade lyckats lägga den i en fin kartong från miss Greta - vet inte varför - och där tittade jag ju så klart inte. Oh vad jag särjde min fina tunika och vad lyckan var stor när den tittade fram
    Härliga kofthögar. Jag envisas ju med att hänga mina koftor, fast det kanske inte är så bra egentligen.... Och kofttokig blev jag ju förra hösten och koftorna har fortsatt att drälla in... OM gör underbara koftor tycker jag. Min absoluta favorit är short meshen, det har blivit tre och igår gav jag t.o.m bort en till min mamma (inte en av mina alltså, hehe...)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ohhh maj gadd, vilka härliga kofthögar. Jag har som sagt blivit rätt besatt utav OM´s härliga koftor. Mitt hjärta klapprar lite fort och slår extra slag när jag ser dina bilder, särskilt översta bilden:)

    Kramis Katja

    SvaraRadera
  7. Åh vilken underbar koftsamling!!! Måste vara underbart att kunna gå in och kika på dem.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Härlig samling koftor. Ser att du gärna favoriserar de milda beiga och rosa. Gillar jag med :D

    Kram från V

    SvaraRadera
  9. Vad kul att få se bilder från din garderob också!
    De är så snyggt när de ligger så där hög :-)
    Jag brukar ha FULL koll på mina OM plagg! Men visst händer det att någon är på "vift"... som förra helgen då jag skulle gå igenom alla mina koftor och saknade den blå fjärilskoftan... som tur var visste jag var jag lagt den, i ett av barnens skåp nere i hallen, vad den nu gjorde där?
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig koftsamling du har! Har alltid varit oerhört svag för jusy koftor!
    Förstår du måste blivit förtvivlad när den var "försvunnen"..
    Kram

    SvaraRadera
  11. Gorgeous, gorgeous sweater collection! I have to admit, I'm most in love with my OM sweaters. I can't say I've every misplaced anything yet, but then my closet is pitifully small ;-).

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina