tisdag 21 september 2010

Fint väder idag?!



Godmorgon!!

Fy vad det ösregnade igår på eftermiddagen, jag blev helt dränkt när jag kutade emellan bilen och mina ärenden jag hade efter jobbet. Tror du inte jag skitade ner min Lotta lotta oxå. Så när jag kom hem la den i ett örngott och tvättade den. Nu hänger den och torkar. Ser ren och fin ut!!! Idag ska det bli finare väder hos oss hoppas jag.
Ni kan skymta vårt nya sovrum, gardinerna hängde vi upp igår, (äntligen). Alla lister är inte uppe ännu men de är målade (av Niklas ) och klara att sättas upp.

Ha en bra dag!

KRAM

7 kommentarer:

  1. Godmorgon söta Christina!
    Vad snygg du är idag! Fina bilder på dig o från "nya" sovrummet! Kul med lite förändringar hemma, även de små sådana.
    Ha en bra tisdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej

    Så fin du är idag och vad roligt att göra om hemma. Fin trasmatta som du har och den går verkligen ihop med dagens klädsel. Här vräker regnet ner.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Kanske inte så jättefint väder, men bara det inte regnar uppskattas det! Något som däremot var fint var din outfit! Kommit på att vi verkar gilla precis samma färger, har fått en del inspiration av dig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fina Christina, jättefin idag också! Här långt upp i norr har vi inget regn men kyligt och grått. Men vad gör det för idag är det en speciell dag. Min älskade son fyller 4 år och jag ska inviga Nymph Dress i multi, kram

    SvaraRadera
  5. Så fin varje dag, dina kombos är verkligen urfina!
    Här i Skåne regnar det lite smått och himlen är grå. Har nu släppt taget om drömmen att få indiansommar, hösten är här! Mysigt det med, när man kan klä sig lite murrigt.
    Ha en bra dag!
    Kram Katja

    SvaraRadera
  6. Älskar Ester Elenora sjalen, har en rosa själv som jag aldrig släpper...

    Kramelikram från Camilla ♥:*¨¨*:

    SvaraRadera
  7. Ösregn här med:( Fina, fina 9th sweater! Vill ha! Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina