onsdag 15 september 2010

Mollyspan på byn


Jag var på väg till Minuten, jag skulle se om några pengar hade kommit in. Då ser jag ryggen av en  Odd Molly jeansjacka, det är väl Mira?! Jag räknar ut att hon skulle till Harrys, så jag går dit. Vi står och pratar lite, och tittar på lite finingar. Men vi sparar oss!!!!

I morse  tog på mig Cupcake tankett i darkpowder och tänkte att den skulle stick fint ut nedanför 327a, men det gjorde den inte, men orkade inte byta så det fick bli så. Jag tycker att mina nya 327or är lite vidare än mina gamla, jag mätte och de nya är 10cm vidare är de gamla. Jag säger som A-K, det var bättre förr. 

Kraaaam

1 kommentar:

  1. Ja, 327:orna är längre än man tror. Har lurat mig på det många gånger och trott att det ska sticka fram något nertill...
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina