torsdag 2 september 2010

Clean och Cream


För länge sen stod jag och prata med en tjej på Harrys, hon sa att det fanns en parfym som luktade Odd Molly, finns det? Vad heter den?? Hon skrev en liten lapp som jag stoppade i fickan. Gick direkt till parfymeriet och sprutade på mig mig. Åhhhh, så gott!!! Men jag har många parfymer och behöver därför ingen, tänkte jag. Hittade jag något ställe som sålde den, sprutade jag på mig. Den luktade så  himla gott. Näe nu kunde jag inte hålla mig längre, jag  köpte Clean warm cotton.


Jag var inne och kikade på underklänningar häromdan. Den allra finaste underklänningen från Cream fanns inte i min storlek utan som störst i st 42, ingen dragkedja och ingen stretch, det går väl ändå inte. Var inne idag och klämde på den, Maria sa att den är stor i storleken och jag muttrade, får väl prova då. Hur satt den nu då??  Superfint, så den veks ihop och lades fint ner i påsen. Har provat lite klänningar med den och det blir så BRA!


Underklänningen heter LINE och färgen är BLOSSOM TAUPE


Nu ska jag hänga med Tobias på orienteringstävling!

Kramar!!

7 kommentarer:

  1. Den har jag......men jag tycker inte den luktar Odd Molly :-(
    Hm......önskar att jag tyckte det :-)
    Den där doften som sitter i velourplaggen!
    Åh.......jag skulle aldrig tröttna!

    Underklänningen är tok fin.
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Håller med dig om CLEAN...jag fullkomligt älskar min! Många säger också när man använder den: O vad gott du luktar=) Superfin är den CREAMunderklänningen! Har kikat på den i vår lokala butik med=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  3. Jag har flera av Cleans dofter, och älskar dem men tycker nog inte de luktar OM. Har funderat på varför OM inte tar fram ett rumsspray, eller kläduppfräschning med sin speciella doft.

    Underklänningen är ljuvlig! Har också kikat på den, men aldrig provat.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Superfin underklänning:) Har provat men inte slagit till ännu/K

    SvaraRadera
  5. Jag tycker inte heller den luktar OM, men den luktar gott! Fundrar som Fröken Abbe, tänk om OM tog fram en parfym som luktar som nya OM kläder.
    Kram

    SvaraRadera
  6. ........då skulle jag köpa litervis!!!!!.......

    SvaraRadera
  7. Jättefin klänning, måste iväg och kolla om den finns där Cream säljs i mitt samhälle. Håller med dig om parfymen! Jag sprutar på mig en dusch ibland där den säljs och den doftar så härligt. Blir nog nästa parfym för mig också. Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina