måndag 20 september 2010

En sjal piggar upp!!


Idag när jag skulle välja  kläder konstaterade att jag måste hänga ner sommar mollysarna, i klädkammaren i källaren, det är flera som man inte känner för att ha nu. Men denna gråa T 88 Smock kände jag för idag. Matchar så fint med Scarf scarf, då sidenbanden och sömmar i smocken är royal. Idag har jag det sena passet på jobbet + att jag har jouren, kommer hem seeeent.
Igår såldes det tre Scarf scarf på Tradera och priset låg på ca 1400, känns som dom är populära!! Jag är så nöjd med mina två, och dom inte får flytta.

Kramis

15 kommentarer:

  1. Varmt och gosigt med scarf scarf. :) Ha en skön måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag säger detsamma, mina två scarf scarf får bo kvar och användas flitigt i vinter.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag har också sett att de går för en hel del på T. Hade tur att hitta min för mycket mindre nyligen. I royal. Den flyttar ingenstans!
    Hade inte tackat nej till en rosa också men som sagt, de är alldeles för dyra på T nu.
    Hoppas du får en bra dag. Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag vill såååå gärna ha en sådan i royal..om det dyker upp någon någonstans så får du gärna höra av dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. ja helt sjukt vad populära de är...har en i rose o en i royal, säljer dem aldrig de är underbara! Men om man skulle det, jösses vilken vinst kanske?!

    Av principskäl skulle jag aldrig betala över det pris som nåt kostar från början. Det känns galet=)

    kram!

    SvaraRadera
  6. Hihi, nej jag vägrar tro att sommaren är slut. Här skiner solen så härligt idag så det blev lilla molly t-shirten idag. Och inga strumpor i skorna än, det är ett sommartecken som jag håller fast vid i det längsta!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Har också sett att dom dragit iväg i pris! Kram

    SvaraRadera
  8. Ja, säger precis som alla ni andra, huvaligen vad de drar iväg på Tradera. Hade lagt två i minneslistan, ingen av dem kommer hem till mig. Alldeles för dyra. Men vad fin den är på!

    Kram Katja

    SvaraRadera
  9. Den är så fin scarfen men går som sagt sällan under 1000-lappen. Lyllo dig ;-)

    kram

    SvaraRadera
  10. Ja, jag älskar också min gråa så den flyttar ingenstans! Så fin! Kram

    SvaraRadera
  11. Ja, inte klokt vad en halsduk kan få kosta! Men visst är dom snygga och får gärna flytta hit!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Tack för din kommentar hos mig, kul att du kikade in=)
    Ångrar så att jag inte köpte denna vackra scarf, minns till och med att TinTin style hade denna på rean. Helt otroligt att man inte slog till!
    Ha det gott!
    /Kram/C.

    SvaraRadera
  13. Jag har ju två stycken, de kommer jag inte sälja :-)
    Varför köpte ingen av oss den i grey på Freeport och sålde den med vinst?

    Du är jättefin i din i royal och jag är glad över att jag slog till på den! Hade ju den i grey sedan innan!

    Du, vilken SNYGG outfit du hade igår!
    KRAM

    SvaraRadera
  14. Sjalar är livet ! är så jäkla användbara & kan förändra den mest trista outfiten !
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  15. Så de är så svåra att få tag på? Jag har ju sett bilder från Stockholmsträffen och fick då syn på denna underbara i royal. Det var därför jag slog till på min muppscarf på Skåneträffen, bara pga färgen. Men helst är det ju en sån du har som jag också vill ha!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina