söndag 26 september 2010

Det bidde ingen snabbis till Kungsbacka ;-) ;-) ;-)


Jag var tvungen (bra ord va?) att åka till Kungsbacka för Gabriels mobil funkade inte och jag ville fixa den till honom. En snabbis på Freeport och sen till Kungsmässan och sen hem igen hade jag tänkt. In på Freeport, kikar på kläderna som hänger på royal, vem är typ några meter ifrån mig?? Ett kärt återseende av en go Mollytoka. Mycket prat och skratt och en kopp kaffe med kära A-K. Hon fick agera smakråd av ännu en klänning. Jag har provat den innan, men sågade modellen. Men nu när jag provade 2an då var den hur fin som hellst. Så den fick följa med hem. Det blir bara svårare och svårare att välja vad jag ska ha på mig på Odd Molly träffen, desto mer man har att väja på. Najs problemas!!
Kraaaam!

10 kommentarer:

  1. Tur att Anton behövde ett par nya tenniskor och jag var "tvungen" att köpa dem på Freeport just idag :-)
    Tack för en supertrevlig shopping/fikastund!
    Dagens inköp var klockrent på dig! Det vill jag se dig i igen på lördag!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ååååhhhh, vad avis jag blir att ni kan åka till Freeport sisådär bara:)
    Nyfiken på vad du fick med hem idag Christina!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Jag är nyfiken på vad ni båda fick med er hem idag!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Känner att jag också måste ta mig en tur till Freeport snart igen. Det verkar finnas mycket fint.Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vilken tur att ni sprang på varandra. :) Ur mysigt med fika ju.
    Nu blir man ju absolut nyfiken vad som fick följa med er hem.
    Kram

    SvaraRadera
  6. I was there later in the afternoon. And now I'm trying to remember which dresses there were there; I'm dying of curiosity ;-)!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hihi, vilka bra ursäkter ni båda har! Underbart roligt, du gör oss nyfikna..
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag vill också till Freeport!
    Mysigt att träffa en Mollytoka.. :)
    Jag är nyfiken på vad du köpte..
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tycker att det är djupt orättvist att ni bara kan åka till Freeport så där spontant;) Ska bli kul att se ditt köp. Kram!

    SvaraRadera
  10. Linda: Jag kan säga att klänningen kommer att passa så bra med koftan jag köpte av dig ;-)

    Kramis

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina